Saturday, March 8, 2014

Roses in the rain (les roses apres la pluie)


A few pictures of my roses after the rain...
Quelques photos de mes roses après la pluie...



 Princess Alexandra of Kent
 
 
 Graham Thomas
 
 
 
 
 
 
 Princess Alexandra of Kent
 
 
 
 
 
 
Harlow Carr
 
 
 
 
 
Memorial Day
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Crocus Rose
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Jubilee Celebration
 
 
 
 Wisley
 
 
 
 Jubilee Celebration
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Charlotte
 
 
 
 
I hope you have enjoyed this little tour of my rain drenched roses as much as I have. There is something so charming and captivating to me about a rose that has been rained on...and I can find no words to express my awe of them or the love I feel for them. Silly but oh so true! So I'll just take their pictures and let them speak for themselves. I am ever so thankful for having them in my gardens.
I wish you a beautiful day!
 
J'espere que vous avez aime cette petite promenade après la pluie. Il n'y a rien de plus charmant ou de plus captivant pour moi qu'une rose mouillee par la pluie...Il m'est impossible de decrire l'amour que je ressents pour mes roses, ou meme la fierte que j'eprouve en les regardant s'epanouir. Alors je les prends en photo et leur laisse le soin de parler pour elles-memes. Je suis reconnaissante de les avoir dans mes jardins.
Je vous souhaite une tres belle journee!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment